Datum: zondag 7 juli 2024
Tijdstip: 10:00-17:00 uur
Locatie: Mensonidesweg, Hensbroek

Dit jaar vieren we de 10e editie van ‘ons’ Historisch Festival. Op deze dag staat het terrein in Hensbroek weer vol met allerlei oude ambachten en voertuigen: van oldtimers tot youngtimers, van zware stoommachines tot modelstoomtreintjes, van tweewielers tot vrachtwagens, van allerlei soorten trekkers tot hete luchtmotoren, van oude ambachten tot marktkramen, enzovoort.

Er zal een showring zijn waar het publiek fraaie demonstraties van de deelnemers kan verwachten. En uiteraard veel vertier voor de kinderen zoals een ritje op de pony, het besturen van een kraan, de draaimolen en een springkussen. Kortom: een mooi dagje uit voor het hele gezin!

Een muzikale afsluiting van het festival wordt verzorgd door een optreden van De Woudrukkers.

Heeft u een tip of een idee? Reageer dan naar Stichting GHZV via secr@geenhedenzonderverleden.nl